Wsh El Quamar

منتدى عام لدعم التواصل بين الناس والمشاركة الفعالة (مناقشات مسابقات برامج مساعدة أفلام ألعاب)
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ليس ذنب الطالب اذا رسب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Captain America

avatar

عدد المساهمات : 6
تاريخ التسجيل : 21/06/2009
العمر : 28
الموقع : الاسكندرية

مُساهمةموضوع: ليس ذنب الطالب اذا رسب   الأربعاء يونيو 24, 2009 6:39 pm

ليس ذنب الطالب اذا رسب لأن هناك 356يوما في السنه !!

--------------------------------------------------------------------------------

ليس ذنب الطالب اذا رسب لأن هناك 356يوما في السنه .. وهذا تفصيل عن حياه الطالب في هذه الايام .. ايام الجمعات 52 يوم جمعة في السنة .. يبقى من ايام السنه 313 يوم ..

العطلة الصيفية 50 يوم من السنة



يبقى من ايام السنه 263 يوم



ساعات نوم يومية (8ساعات في اليوم) ده بالميت وهذا يعني ان الطالب ينام



122يوم



يبقى من ايام السنة 141 يوم



ساعة واحده للعب يوميا مفيد للصحة



يبقى من ايام السنة 126 يوم



ساعتين يوميا للأكل مع المضغ جيدا على قول مريم نور للحفاظ على الطاقة أي 30 يوم للأكل..يبقى من ايام السنة 96



يوم



ساعه يومية للكلام والتحدث (فالانسان مخلوق اجتماعي) وبذالك نضيف 15 يوم للتحدث يبقى من ايام السنة 81 يوم



ايام الامتحنات في السنه لاتقل عن 35 يوم يبقى من ايام السنة 46 يوم



العطل النصفية والربعية وايام الاعياد الدينيه والوطنية والانسانة والقومية تصل الى 40 يوم في السنة



يبقى من ايام السنه 6 ايام



ايام المرض السنوية على اقل تقدير 3ايام يبقى من ايام السنة 3 ايام متابعة الافلام والفعاليات الترفيهية على اقل تقدير يومين.



يبقى يوم واحد ..



وهذا هو بالضبط يوم عيد ميلادك



نقطع نفسنا يعنى؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Saka
Admin
avatar

عدد المساهمات : 106
تاريخ التسجيل : 16/06/2009
العمر : 27
الموقع : الإسكندرية

مُساهمةموضوع: رد: ليس ذنب الطالب اذا رسب   الأربعاء يونيو 24, 2009 7:06 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا مش هقطع نفسى طبعا
طب الناس اللى بتذاكر دى بتذاكر ازاى ؟؟؟؟؟؟
وكمان فى ربع يوم ناقص لان السنة 365 وربع
هوه ده اللى هنذاكر فيه صح
الف شكر على الموضوع الجميل أوى أوى ده


_________________




يا طير يا عااالى فى السما طظ فيك
ما تفتكر ان ربنا مصطفيك
برده بتاااااكل دووود للطين تعوووووووود
تمص فيه يا حلو ويمص فيك
(صلاح جاهبن)





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://wshelquamar.yoo7.com
EL Romancy

avatar

عدد المساهمات : 51
تاريخ التسجيل : 18/06/2009
العمر : 27
الموقع : الاسكندرية

مُساهمةموضوع: رد: ليس ذنب الطالب اذا رسب   الأربعاء يونيو 24, 2009 8:25 pm

الموضوع دا بيفكرنى بالمثل اللى بقول:
زاكر تنجح ......غش تجيب مجموع
ودا يعنى ان مفيش فايدة فى الحلتين
وشكرا............................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamed padr

avatar

عدد المساهمات : 100
تاريخ التسجيل : 18/06/2009
العمر : 26
الموقع : Alex

مُساهمةموضوع: رد: ليس ذنب الطالب اذا رسب   الخميس يونيو 25, 2009 7:53 am

ههههههههههههههههههههههه
مع انه موضوع حلو
بس انا بختلف معاك فى شويه حاجات كدا
حقولك بعضها ومش كلها
فى ارقام مش صحيحة زى
ساعات النوم لان الانسان لازم ياخد كفاية من النوم لغاية ما يشبع تماما
وساعات الاكل لان فى ناس برده تتحجج بالاكل عشان مش تذاكر
والاجازة الصيفية لان برده فى ناس تعتبر السنةكلها اجازة صيفية
غير انك برده مش عارض كل اللى الانسان ممكن يعمله فى يومه العادى
وبكدا الناس تبقى محتاجة حوالى سنتين عشان يعوض الفرق اللى فى السنة دى عشان الواحد يعرف يذاكر بس دا لو لقى وقت يذاكر فيه
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ليس ذنب الطالب اذا رسب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Wsh El Quamar :: خمسة فرفشة :: النكت والفكاهة-
انتقل الى: